خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در دیدار استاندار قزوین به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران؛
سردار رفیعی آتانی سپاه پاسداران را با توجه به ماموریت های محوله، سربلند میدان های جهاد و عمل عنوان کرد.
کد خبر: ۹۵۹۳۱۶۳
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲

قزوین_ به گزارش بسیج، صبح امروز محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین و هیئت همراه به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران با سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و مجموعه فرماندهی سپاه استان قزوین دیدار کردند.

رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این دیدار با اشاره به نامگذاری روز سپاه پاسداران از سوی بنیانگذار انقلاب اسلامی بیان کرد: سپاه پاسداران با نگاه حفظ آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایجاد شد که در همین راستا ماموریت های متنوعی در عرصه های مختلف برای سپاه پاسداران تعریف شد.

وی گفت: ماموریت های سپاه پاسداران از محرومیت زدایی و عمران و آبادانی کشور تا امنیت آفرینی در داخل و مرزها و فرامرزهای میهن عزیز اسلامی است و سپاه سربلند میدان عمل و جهاد است.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام یوسفی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ضمن تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران گفت: تشکیل سپاه پاسداران به فرمان امام راحل در سال های آغازین انقلاب، تدبیر و راهبردی مهم برای این روزهای کشور است.

وی گفت: پاسدار به معنای خاص کسی است که لباس سپاه برام دارد اما در معنای عام، پاسدار به هر آن کسی که قلبش در گرو انقلاب می تپد، اطلاق می شود. 

محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در این دیدار با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران عنوان کرد: کسانی که لباس پاسداری بر تن دارند همنشین شهدا هستند.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار